Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Vi är ganska lika

Publicerad 2012-05-18 16:47:00 i Roligt

Om man söker på Hatsune Miku på google och sen går man in på wikipedia länken och skrollar ner lite så ser man lite information om henne. Och det visar sig att jag är ganska lik henne på ett sett. :)
Jag är:
158 cm lång
jag väger 42 kg
jag fyller år den 30/ 5 och hon den 31/8
Okej vi är inte så lika men det är något i gämförelse med någon som kanske väger 52 kg, är 170 cm lång och född den 7/3 och kanske är 70 år gammal. Jaa.... Är ni något lik Miku?
(jag publicerar det här inlägget i roligt bara för att jag är är så tråkig.... *0*)

Kommentarer

Postat av: Usagi - Yapano

Publicerad 2012-05-18 17:20:58

Sv: Hejsan! Det är inte alls en dum fråga ^_^ faktum är att det är olika vilket håll man läser och skriver från. Det har blivit allt vanligare att man läser som i svenskan, från vänster till höger (horisontellt). Så är det alltid på internet, och i tidningar bland annat.



Men från början läste man från höger till vänster, och uppifrån och ner. Det kan låta krångligt, men jag tror du förstår :3 Detta sättet används fortfarande, så det är viktigt att man kan läsa på det sättet också! ^-^



- Usagi

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela