Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Vad gör man när ingen svarar?

Publicerad 2012-08-16 13:42:00 i Vardag

I skrivandets stund försöker jag nå några vänner via mobil och alla andra ställen. Men än så länge så är det bara en som har svrat. :(  Men jag ska inte ge upp! Jag ska få svar! Jag känner att ingen vill lästa det här.... -.-
 
HUR SOM HELST! jag är väldigt trött idag men jag tror eller snarare hoppas att jag får tag på mina vänner och att vi kan göra en sak som vi gjorde för ganska länge sen och det är en POKÈMON TRÄFF!!! Woop Woop! OCh då så träffas vi och byter pokémon kort och har lite mysigt. Jag fick bärsta nostalgi bomben när jag kollade på mina pokémonkort idag och bestämde mig för att vi ska har en liten pokémon träff. Det kanske inte blir så mycket blogg idag. ^^
 
söööt bild!!! ^o^

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela