Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Jag är hemma!

Publicerad 2012-08-09 12:39:00 i Roligt

Igår kom jag hem från Öland. VET NI?! På vägen hem (på bussen) så åkte vi förbi.......... EN ROSA LIMMO!!!!
Ni kanske inte tycker att det är så jätte collt men det tycker verkligen jag. Det var första gången i mitt liv jag ser en rosa limmo!! God my oh va coolt de va! Jag hann tyvärr inte ta en bild för vi åkte på motorvägen då men jag kan garantera att den var otroligt cool. Den var liksom illrosa och jätte lång! Gud va jag måste tråka ut er nu... 
 
Jag vet inte om jag kommer kunna blogga så mycket idag för vi ska ut till stugan och kanske stannar där hela dagen, jag vet inte riktigt. Jag hoppas att ni får en bra dag! ♥
 
den såg typ ut sådär ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela