Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Två bra men lite halvt dåliga morgonar i rad

Publicerad 2012-05-04 08:58:06 i Vardag

Under natten få fick min klocka som jag har på mitt nattduksbord slut på batteri så den stannade på 9.45 och idag borjar jag 10.10. Jag blev as stressad jag typ sprang in i köket. När jag kom in dit så frågade min mamma varför jag var så stressad och jag svarade att jag skulle komma försent snart. Då sa hon: Nej, kolla på klockan. Jag gjorde det och det visade sig at klockan bara var 7.10. Lite halv jobbigt. Hoppas ni inte får lika jobbiga morgonar. :)
Men jag fick i alla fall sovmorgon

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-05-04 16:21:58

Sv: Aa du har nog rätt ^O^ Det är i alla fall värt ett försök :3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela