Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Tagen på bar gärning

Publicerad 2012-05-19 10:51:50 i Vardag

Jag vet typ en av mina födelsedags presenter nu! Haha. Först så väckte mamma mig när hon tog mina tokyo mew mew böcker från mitt rum (det var inte meningen att väcka mig). Sen när jag gick upp så kom jag på henne sitta vid datorn med typ tre olika bok sidor uppe. Snacka om tagen på bar gärning. Haha. Jag har inte hela tokyo mew mew serien så det var därför hon hämtade dom jag hade så hon kunnde se vilka jag inte hade. ^w^
Bara 11 dagar kvar till min födelsedag! YEY!

Det vore ganska coolt att ha en sån

För er som inte sätt Tokyo mew mew så är det en av en av huvudpersonernas vapen. ^.^

Kommentarer

Postat av: Jolin

Publicerad 2012-05-19 13:22:37

Hahaha, jag och en kompis hittar alltid alla min presenter! Grattis i efterskott! :D

Postat av: Jolin

Publicerad 2012-05-19 13:23:08

Jag menar förskott! -.-'

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela