Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Skateboard och chokladbollar

Publicerad 2012-05-20 15:19:09 i Vardag

Det visade sig att jag inte behövde hela dagen för att städa, bara halva. Jag har åkt skateboard med min syster (jag är inte alls bra). Och nu har jag gjort chokladbollar helt själv. Dem flesta har antagligen bakat helst själva förut men jag tror faktiskt att det här var förste gången jag var helt själv i köket och bakade. Det är ju lite halv skumt. Men igentligen så är det inte såå konstigt när man tänker på vilken nivå i matlagning jag ligger på. Typ 2 av 1000. Hehe.
Men chokladbollarna blev faktiskt förvånadsvärt goda. Trost att jag hade i 1 dl vatten istället för 2 matskedar.
0///0
-
Nu borde jag nog gå och ta ut dom ur kylskåpet. Tyvärr så har jag ingen bild på dom men jag har bilder från google.
^^

Mums mums!
:3

Kommentarer

Postat av: Helena - Gör billiga bloggdesigner

Publicerad 2012-05-21 14:55:48

Vinnare av veckans blogg finns nu på bloggen. Och även en ny veckans blogg tävling, så var gärna med igen för en ny chans att vinna! Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela