Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Reningsverket

Publicerad 2012-05-03 15:02:44 i Vardag

NU är jag hemma från ännu en skoldag. Vi började 9 med NO sen hade vi SO. Efter lunchen så åkte vi till ett reningsverk för att se hur det gick till där. Det var faktiskt trevligt. Det lutade inte så illa som man kan tro men det luktar ju inte diretk som rosor. Hehe. Det kommer kännas lite konstigt att dricka vatten nu. Även om reningsverket inte renar driksvattnet. Nu ska jag stoppa i mig en lasange och sen sticka till träningen. JAg känner verkligen inte för att träna nu när jag har gått hela dagen men jag känner mig lite tvungen. Jag har nämligen skippat ganska mycket matcher och träningar dom senaste veckorna.
Jag vet att det här kommer att låta konstigt men det känns som att björkarna håller kvar sina löv bara för att retas med mig. Jag blir så irriterad! Dom vägrar att komma ut! Aja, dom måste ju komma ut någon gång. :) ha en bra resten av dagen. ♥
jag älskar björkar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela