Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Nu är våren här på riktigt :D

Publicerad 2012-05-02 14:40:05 i Vardag

Det är äkta vår känsla man känner man går ut nu. Härligt! JAg älskar vekligen våren. Men allt är ju inte frid och fröjd. Det finns ju skolan och alla dessa läxor som aldrig slutar komma. Men sen kan man ju göra som jag och göra dom i sista minuten också. Heheh. NU ska jag kolla på Inu x Koku SS som jag började kolla på igår tror jag. Den är jätte bra än så länge men jag har ju inte kommit speciellt långt än.
Jag har fått en fråga om var jag ser all denna anime. Det gör jag på animefreak.tv . Om ni har klickat på länkarna jag har lagt upp så vet ni nog det men det kan ju vara bra att veta det om man inte vet det. He...
Jag borde nog sluta skriva innan det är inlägget blir ännu konstigar. O.o
Heeeejjåååååå.........! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela