Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Måndag

Publicerad 2012-05-28 18:26:15 i Vardag

Ledsen att jag inte uppdaterade igår när jag kom hem men jag var jätte trött och ville bara gå och lägga mig.
Idag har varit som alla andra måndagar. Jag har börjat 8.10 och slutat 14.30. efter skolan så åkte jag och några andra vänner till liljeholmen och shoppade lite. Jag köpte 1 och ½ bikini och nästan en kjol men jag betsämmde mig för att inte köpa den.
Jag tycker lite synd om min kompis just nu. Hennes mamma fyller år idag och hon haed sagt att hon skulle vara hemma halv 6. Men vi har ju typ 0 IQ så vi åkte fel och hon kom hem typ 10 över 6.....Ja. Som sagt så tycker jag väldigt synd om henne.
Nu ska jag försöka äta så mycket godis som möjligt innan maten ^.^ jag är en riktig gottegris.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela