Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Maj brasan 2012

Publicerad 2012-05-01 16:50:39 i Vardag

Ledsen att jag inte bloggade igår men när jag kom hem från majbrasan och skulle sätta mig vid datorn så sa hon att hon behövde den för skolarbete.
Majbrasan var inte den bästa jag har haft (jag tappade typ bort mig själv var tionde minut), men den var väldigt helt okej. Jag var med mina vänner hela kvällen. Till största del gick vi bara runt och pratade men vi gjorde lite andra saker också. Köpte lotter, köpte godis, tittade på brasan, letade efter menniskor som vi tappat bort, köpte godis (jag köpte mycket godis..) och en massa andra saker. :D När Typ alla hade gått hem och lotteri saker och andra stånd börjat stänga så kom det en grupp med eld menniskor. Jag vet inte riktigt vad det heter men dom höll på och gjorde en massa konster med eld och det var bara almänt coolt. Jag vill kunna göra sånt..
Sammanfattat så var det en bra dag!
Nu har jag varit ute med katten för första gången iår. Han blev överlycklig när vi tog fram hans sele. Haha han började sippa och allt. Hn brukar inte vara så glad över att gå in men nu sprang han upp för trappan och in i lägenheten. Men kanske bara för för att min syster ropade på honom från balkongen. Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jga är inte på rit humör och om jag börjar titta på anime kommer min mamma att döda mig. Hehe. Hon hatar att jag sitter vid datorn så mycket. Oj va långt jag har skrivit! Jag kanske borde sluta innan det blir värsta uppsatsen. Ha en bra dag på er! ♥
HAHAHAHHA!!!

Kommentarer

Postat av: Mai

Publicerad 2012-05-01 21:10:48

Häftig animering!!!!!!

Var kollar du på alla manga serier?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela