Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Hallå? Var tog du vägen?

Publicerad 2012-05-23 17:13:21 i Vardag

Det är lite creepy. Ibland så bara försvinner ljudet från datorn (den jag skriver på nu) helt och det går liksom inte att få tillbaka. Man får bara vänta till det bestämmer sig för att komma tillbaka igen. :/
Det som jag just beskrev händer just nu. Och jag förstår inte vad det är som orsakar det. Jag satt, helt som vanigt och lyssnade på musik, när helt plösligt: POFF! Så försvann ljudet! GAAAH! Jag blir galen?! Jag kan typ inte sitta vid datorn utan musik. T.T
Jag hoppas vekligen att ni inte får sånna här problem med era datorer, för det är inte kul. Man kan liksom inte göra något åt det. Äh, jag går och rita istället ^ω^
vilken passade bild Google bestämmde sig för att ha idag

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela