Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Engelska nationella prov idag :(

Publicerad 2012-05-08 16:01:30 i Musik

Idag har jag haft nationella prov i engelska. Om du går i 6:an så har du antagligen också haft det. Jag tror att det gick bra men jag är inte så säker. Det vara ganska lätt, i alla fall för mig. Alla är ju olika. Jag har just övertalat min pappa att köra mig till träningen idag. Fast det var inte så mycket övertalning. Jag sa bara att jag inte hittade dit (det var på något konstigt ställe som inte någon som helst aning om var det ligger) och så ringde han och sa att han kunnde skjutsa mig. Väldigt onödigt sammtal. Jag borde nog gå och äta nu men jag ska bara lägga upp denna lilla sak som jag just hittade ^0^
jag tror den är typ på italenska..... xD

Kommentarer

Postat av: tjejernaofsweden

Publicerad 2012-05-08 16:33:33

Hejhej! super söt blogg! Skulle vara schysst om du/ni kunde säga vad ni tycker om våran design? Massa kärlek från oss!

Postat av: Claudia :)

Publicerad 2012-05-08 20:31:51

hej, hur är det med dig idag?:)

kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela