Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

en dag full av saker

Publicerad 2012-05-10 16:07:42 i Vardag

Idag har vi haft det sista nationella provet i engelska. Jag tror det gick bra man jag var inte så duktig på att hålla mig till ämnet. Man skulle skriva om framtiden och jag skrev om en kanin som var vilse i en skog som hette: you will never get out of here alive if youre not a superhero forest och där fanns det springande morötter. Jaa....
På vägen hem fick jag två dipper (super god godis) av en kompis. Den ena åt jag på resten av vägen hem till mig. När jag kom till dörren så kom jag på att jag ahde glömt att lämna in en lapp om hemspråket. Man skulle typ lämna in den om man ville gå på hemspråk nästa läsår också. På vägen tillbaka till skolan på tänkte jag att jag kunde äta min andra dipper. Så jag skalade av en bit papper (den har papper på sig) och åt den biten som var skalad när jag svalt den biten (ja, det är nådvändigt att beskriva allt i minsta detaj... xD) så tog jag en till bit utan att skala. Och så fortsatte jag tills det bara var en liten bit kvar. Då kollade jag på den och förstog att jag ätit upp allt papper också. Go Astrid!
Sen när jag var på vägen hem från skolan (igen) så såg jag en kille som hade lite anurunda frisyr.
så här såg hans huvud ut bakifrån:
fint jag ritar va?
kom ihåg att det där ↑ är baksidan av hans huvud

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela