Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Då var man 13 då.

Publicerad 2012-05-30 14:59:19 i Vardag

Idag är det min födelsedag! YEEEY! Jag har fått en maaaassa fina presenter från familjen. Fast den från min syster är lite jobbig. Jga har nämligen inte fått själva presenten än utan bara en ledtråd. Det är en liten pappers lapp med en droppe på. Typ sårhär ser den ut:
.
Jag fattar vekligen inte vad det för något. Hon värgrar säga något. Ni kanske kan lista ut det åt mig? Hehe. Eller inte. Hur som helst så var dom felsta presenter jag fick böcker. Jag fick:
  • döden i din ögon
  • slutet
  • arvet
  • syster
  • jellicoe road (engelska)
  • eld
  • lycky star (manga på japanska)
  • någon annan japansk manga som jag inte vet vad den heter eftersom att den är på japanska...
  • ett hus utan speglar
Sen så fick jag några andra saker också:
  • bodyshop jordgubbs kit
  • pengar. :D
  • någon konstig "lär dig japanska" CD
  • den mystiska dropp ledtråden från in syster.... o.O
Det finns bara tre dåliga saker med den här dagen och det är att:
  1. det är mitt i veckan så alla kan attackera en i skolan
  2. det var matte prov på matten ( tänk om man hade matte prov på svenskan...)
  3. jag hade hemspråk som är den största plågan i mitt liv. T.T
Men dom bra sakerna är ju måga fler så det blir ju bara bra saker kver! ^0^
Det här bliv ett väldigt långt inlägg så om du har läst hela vägen hit så är du en snäll person. Eller bara någon som inte har något att göra. Hehe. Jag hoppas att du är en sån som jag nämde först. Men man måste ju få ha tråkigt ibland.
Hajduu!

Kommentarer

Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Publicerad 2012-05-31 18:32:38

Hejsan planer för helgen som kommer? :)

Kolla gärna in mina kategorier "jag syr" och "åsikter&tankar" och säg gärna vad du tycker också! Vem vet du kanske gillar den? :)

Var gärna med på min tävling ---> http://jaasses.webblogg.se/2012/may/tavling-vinn-en-lank.html#comment (direkt länk)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela