Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

6 dagar kvar!

Publicerad 2012-05-24 16:05:04 i Vardag

Nu är det bara 6 dagar kvar tills min födelsedag! YEEY! Det är ju ändå ett tag men jag är ändå super peppad! ^0^
Det finns typ bara en nackdel med att min födelsedag kommer om 6 dagar, och detär att den är mitt i veckan så att alla kan gratulera mig hela tiden. T.T jag hatar när folk gör det!
Nu till något helt annat! Idag kom våran gammla bildlärare på besök. Hon har bott i Afrika i typ ett halvår och nu ska hon flytta till... någonstans i norr tror jag. Hon är vekligen en jättebra lärare men hon kommer inte att komma tillbaka. Änuu en random sak: Nu känns det vekligen som att sommren är här. Det är varmare ute än inne. Mys, mys. På tisdag så ska vi ha fridluftsdag i skolan och vi ska till hellasgården. Inte kul.  Men jag klarar mig nog.
Ikväll så ska jag på kolloinformations möte. Jag har ingen aning om var det är eller när det här men min  mamma sa att hon skulle ringa mig... vi får väll se hur det går.
Clannad

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela