Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Nyckel problem

Publicerad 2012-03-27 18:50:09 i Vardag

Idag när jag hade gått hela vägen hem med världens tyngsta väska och skulle låsa upp dörren så kom jag på att jag hade glömt mina nycklar i mitt skåp. Eftersom att jag inte ville bära allt i min väska hela vägen tillbaka till skolan so tryckte jag ner så mycket jag kunde i brevlådan och började min korta vandring till skolan (det tar ca 10 min). När jag var vid mitt skåp och letade efter mina nycklar var det supernära att jag missade dom. Dom låg lämligen inklämda i ett hörn bakom mitt pennskrin. Det var hilma tur att jag hittade dom för annars skulle min mamma ha dödat mig! Nu har jag just dushat och jag stressar verkligen fram det här inlägget fram det här inlägget så förlåt om det har blivit lite stavfel. Min syster kommer antagligen snart komma och kräva datorn för att hon ska kunna göra sin estetisk komunikation uppgift till skolan.
Ha´re bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela