Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Godmorgon sötnosar!

Publicerad 2012-03-27 08:34:12 i Vardag

Har ni sovit gott? Det har inte jag i alla fall. Jag har hostat av och till typ hela natten :(
Men snart ska jag släpa iväg mig till skolan. Jag hoppas att ni får en bra dag. Själv så tror jag at idag kommer bli roligt. Jag har nämligen gympa idag och det brukar i alla fall vara roligt ;). Och i fall det skulle visa sig att du får en super dålig dag, så täkn posetivt! Imorgon är en ny dag. Man vet aldrig vad som händer.
Så där ska man se ut!
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela