Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Sista skoldagen

Publicerad 2012-06-12 09:31:43 i Vardag

Idag är det den sista riktiga skoldagen för mig. Eller, man kan inte riktigt säga att det är riktig. Vi börjar klockan 9.45 i aulan där vi ska titta på en hemlig film (igen vet vad det är för film). OCh sen ska vi gå upp i korridåren och ha ett litet avskeds disco. Mycket trevligt. Imorgon så är det bara avslutning och sen så är det SOMMARLOV!!! YEEEEEY! Happy, happy! Men jag får inte vila så länge för två dagar efter skolavslutningen (den 15:nde) så ska jag och min kompis åka på kollo. Det heter anton vassbergs dans kollo eller.... äh, det v ar ett konstigt namn i alla fall.
Jag har ju aldrig dansat på riktigt någon gång i mitt liv så det här kommer att bli en ny upplevelse för mig. Jag hoppas bara att jag inte gör bort mig totalt! Hihi. Jag hoppas att ni får en bra dag. Här hos mig är det lite monligt men det försvinner nog :)
Några bilder på min skola:

Kommentarer

Postat av: BATT

Publicerad 2012-06-12 20:31:01

HEY har nyss kickat igång med en super najs tävling på bloggen! Man kan vinna ett valfritt mobilhalsband från Mobilhalsband.com.

SUPER lätta regler, direktlänk: http://batts.blogg.se/2012/june/tavling.html

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela