Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Shopping

Publicerad 2012-06-09 17:36:05 i Vardag

Idag har jag och mamma varit inne i stan och köpt alla saker som jag behöver när jag ska åka till kollo. Det är ju mindre än en vecka kvar. Och ännu mindre till den 13:de när jag slutar skolan! YEEEY! Summer here i come!
Dom nya sakerna för idag blev:
  • ett nytt regnställ som är 4 storlekar för stort.... xD
  • ett par ballerina och ett par sandaler
  • en klänning
  • ett par tights
  • en jump suit
  • en blå jättefin kjol
  • en vit blus
  • srumpor
  • ett par shorts
  • en ficklampa
Jag behövde egentligen inte allt det där men det liksom bara kom... Nu är jag hur som helst slut efter allt vandrande. jag tänker bara slappa och äta godis resten av dagen. :)
gammal bild

Kommentarer

Postat av: JOSEFINFOTAR ♥

Publicerad 2012-06-09 17:40:08

Svar - Åh tack o tack! Ja de va verkligen en underbar överaskning att vinna den :'D ♥

Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Publicerad 2012-06-10 13:49:06

As fin blogg, verkligen! Några planer för sommaren? :)

Kolla gärna in mina kategorier helst kategorin "åsikter&tankar" vill gärna ändra folks syn på saker och ting idag och jag försöker bli känd genom just mina åsikter & tankar inlägg, vem vet du kanske gillar min blogg? :)



Har även en tävling om du vill kolla in den.

Postat av: Alice - bilderbyalice

Publicerad 2012-06-10 17:35:39

Hejhej, jag har just nu en foto tävling på min blogg, temat är sommar och det skulle vara super skoj om du vill vara med! du behöver inte vara "bäst" på att fota! direkt länk: http://bilderbyalice.se/2012/june/foto-tavling.html#comment

Allt bra? :)

Postat av: Malin

Publicerad 2012-06-10 19:10:56

Kul med så mycket nya saker! :)



bloglovin-byte?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela