Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Happy song

Publicerad 2012-06-28 22:45:14 i Vardag

Jag blir alltid glad när jag lyssnar på den här låten ^w^
Jag är ledsen för den låga upptaderingen men det har varit lite strul med internet på mitt konto så nu är jag inne på vårat gäst konto och klickar.
Här får ni en lite random historia: I förrigår när jag var nerevid konsum och skulle köpa snacks till vilkendagdetänvar myset så såg jag att man kunde köpa två stycken marabou premium för 30 kr. Så jag köpte en mint och en apelsin. Eller det är i alla fall vad jag trodde! När jag kom hem så var jag super stålt för att jag hade gått ner till konsum frivilligt och köpt godis. Men så såg jag det! Det var inte en marabou premium apelsin jag hade köpt, det var en marabou premium citron! Men när vi smakade så var den faktiskt ganska god ^^

Kommentarer

Postat av: Usagi

Publicerad 2012-06-29 23:41:36

Sv. Tack för ditt tips! Vi trodde att vi tagit upp detta innan, men så var inte fallet! (Ups...)

Så nästa veckas lektion kommer vara om hur man presenterar sig själv på japanska ^-^

Om du vill länkar vi även tillbaka till din blogg i det inlägget som tack för hjälpen!



- Usagi

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela