Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

London

Publicerad 2012-07-10 11:51:49 i Vardag

Hehe... Jag hann bara med ett tidsinställt inlägg.
Just nu ligger jag på golvet i min morbrors hus i London. Dom har en dator här så jag passar på att blogga lite nu. Här är klockan 10.41 på morgonen. Det e bara 2 timmars skillnad men ändå. Jag hoppas att ni har det bra i sverige. I London e det lite monligt men det kommer nog att klarna upp sart. Eller så börjar det ösregna... -.-
Det nya blogg.se har äntligen kommit till mig. Jag har varit lite halvt avundsjuk på alla bloggare som fått det men inte jag. Jag kan tyvärr inte lägga upp någon bild men ni klarar er nog till jag kommer hem och tar en bild på det. än en gång så hoppas jag att ni har det bra i svergie eller varni nu e.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela