Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

snabb shopping i London

Publicerad 2012-07-10 23:11:47 i Vardag

Nu e det mörkt ute. Vi har ätit midddag och håller just nu på att packa ner alla våra saker så att vi slipper det imorgon. Vi har betydligt mer packning med oss hem än vi hade på vägen hem. I alla fall jag. Hehehe... Jag ska lägga upp bilder på allt som jag har köpt när vi kommer hem.
 
Idag har vi inte köpt så mycket. Mest lite mindre saker. Fast min syster köpte ett par jättefina skor och jag köpte en fin hoodie med öron och en liten vit rosett. ^^
 
Nu ska ni få höra (snarare läsa) en rolig sak, När vi var ute på stan så regnade det lite av och till.  När det just slutat regna så droppade det bara lite och så sa min syster: "Det faller saker på mig!" När jag och mamma vände oss om för att titta på henne (antagligen för att visa att vi hörde vad hon sa) så såg vi att det inte var vatten den här gången uten det var fågelbajs!! Hon fick det i håret, på sitt nya hårband, sin kofta , sin tröja, på handen och i ansiktet! Hon ogillar numera duvor....<.<
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela