Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Ögoninflammation

Publicerad 2012-07-01 12:14:01 i Vardag

Jag har ögoninfammation och det är inte alls kul. jag har haft det förut men det gör mer ont nu än vad det gjorde då.
Min syster kommer hem från peace and love idag. Det ska bli väldigt trevligt. ^^ Och det det bra stannar inte där. Min halv syster kommer också hem från peace and love idag så hon kommer att följa med Harri hit :D super trevligt! Det känns som att jag inte har treffat henne på typ hundra år. Hehe men jag tror inte att det var så länge sen. Nu ska jag nog gå och fortsätta städa mitt rum. Eller så stannar jag här och tittar på anime. ♥.♥
Så ser jag ut när jag får reda på att skolan började för en timme sen.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-07-01 20:26:54

Krya på dig! <3

Postat av: Emma

Publicerad 2012-07-02 10:56:01

Sv: Det är en underbar! ASUS K55V :3

Postat av: Emma

Publicerad 2012-07-02 14:30:46

Sv: Hihi tack, ja det har jag ^^

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela