Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

MIN KAMERA FUNKAR IGEN! Mina känslor går inte att beskriva med ord

Publicerad 2012-07-03 13:51:57 i Vardag

YEEEEEEEEY!!! Min kameras minneskort har varit "skrivskyddat" i flera månader och jag har inte kunnat ta några bilder. Men nu har jag fixat det! Inte för att den är speciellt bra (kameran är inte alls bra) men det är ju en kamera endå. Och jag fixade den vid rätt tillfälle. Imorgon åker ju jag till storbrittaninen! Det ska bli mycket trevligt. Ledsen att jag inte har berättst det innan men jag har haft mycket att tänka på. Det är jag min syster och min mamma som åker. Pappa ska stanna hemma och jobba. :P
Under en veckas tid kommer vi att besöka: Girvan (Där min mamma föddes och växte upp), London, edingburrah (jag har ingen aning om hur det stavas) Och kanske några andra ställen. Jag är inte så säker. jag ska jag återgå till packningen. Vi försöker att packa aå lite som möjligt så att vi kan shoppa mycket när vi är där. ^^ smart va?
Löv....
Datorn som jag bloggar på
Två understtykningspennor

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-07-03 15:04:14

Sv: Tack!!! :D (För båda sakerna) Nej, kommer sakna dig!! ;_; Vad bra att du fixade kameran~

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela