Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Hemma för att njuta av resten av sommarlovet

Publicerad 2012-07-21 20:59:33 i Vardag

Nu är jag hemma från Gothia! Det gick ganska bra, vi kom till a slutspel och förlorade i kvartsfinal. Alltså är vi det fjärde bästa 99 laget i världen (Gothia är sedan 2009 utsett till ungdoms VM). Det är ganska coolt... :D
 
Just nu håller jag på och tar ikapp allt som har hänt när jag har varot borta. Det är ganska mycket, men det är kul med bomber....var fick jag bomber ifrån?!
 
Jag är ledsen att inläggen på senaste tiden har varit korta och tråkiga men jag har haft fult upp. Nu när Gotiha är avklarat så har jag inget mer inplanret förutom att jag kanske, kanske ska hälsa på min kompis på öland. Fast inget är betstämt ännu. :) 
 
En bild från Chobits,en serie som jag har köpt i england och börjat titta på. Den är verkligen super duper bra. Självklart ser jag den på japanska men engelsk text. ^^
 
PS.
jag funderar på att byta blogg. Alltsåatt jag kommer att byta namn och sida men inget är betsämt. Jag har desutom inget namn. Den kommer antagligen inte att heta mewpudding.

Kommentarer

Postat av: Louise - Elsalouise.blogg.se

Publicerad 2012-07-21 22:37:48

Hejhej!

Var gärna med i dagens blogg hos mig! :)

Länk: www.elsalouise.blogg.se/2012/july/dagens-blogg.html

Postat av: Tildaesther

Publicerad 2012-07-22 01:37:34

Gullig blogg du har! kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela