Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

goodmorning sunshine!

Publicerad 2012-07-25 13:08:08 i Vardag

Jag har inte sovit sådär gått på länge kan jag säga. Det känns verkligen skönt med sin egen säng efter en vecka på en luftmadrass. Jag har inte ätit frukost än så jag borde nog göra det snart. Frukosten är ju trost allt dagens viktigaste mål. ^^ Idag vaknade jag av att min mamma pratade i telefon med någon och det ända jag hörde var: "men va bra! Va snällt att Astrid får komma." i en glad ton. När jag frågade henne så sa hon att hon hade pratat med min kompis pappa. Han hade sagt att jag var välkommen till deras landställ som dom är på nu. Om jag gör det så kommer jag antagligen att åka upp på tisdag för jag har en tandläkarsak då och sedan så kommer min kompis mamma att åka till öland (där är deras landställe) då också, så alla tycker att det är jätte bra ide att vi åker till öland tillsammans! Typ alla förutom jag...... Jag har apsolut inget imot henne på något sätt. hon är jätte snäll och så men, det skulle vara lite pinsamt att sitta brevid (om vi åker upp tillnammans så kommer vi antagligen att sitta bervid varandra) någon som jag inte känner så jättebra i flera timmar i sträck. Ja, ja. Vi får se hur det blir. ^^
Öland
 

Kommentarer

Postat av: Mai

Publicerad 2012-07-26 19:50:37

heeej! du vet väll att ni kmr åka bil t öland o nt buss?

Svar: hehe... aa jag vet de nu. ^^
Astrid

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela