Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Bra böcker

Publicerad 2012-07-28 18:57:58 i Vardag

Efter som att jag laser ganska mycket (jag ljög lite med mycket) så tänkte jag göra en lista på bra böker som jag läst/läser. 
  • De utvalda, monstrets dotter
  • slumpens bok
  • cirkeln, eld
  •  the dragons eye, the dragon diary
  • cinder
  • väktarens lärling + dom andra 6 böckerna i serien ^^
  • erebos
  • shiver
  • hungerspelen, fatta eld, revolt
Jag har läser typ bara bra böcker så jag skulle lika gärna kunna rada upp alla böker som jag har läst. Jag klarar verkligen inte av dåliga böcker. Hihi!
 
Har ni kanske läst några av böckerna på listan eller någon annan super bra bok? Jag vill gärna veta!
 
          
 
Några av bökerna i min listas omslag

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela