Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

gomennasai!

Publicerad 2012-01-27 18:11:16 i Vardag

Gomennasai betyder förlåt på japanska. ^^
Förlåt att jag inte har bloggat men min systers dator är sönder så då änvänder hon den här datorn som är typ som en anmäll dator i min familj. Fast jag har ju ingen egen dator så om Harriet (min syster) vill vara inne på datorn tar hon ju den här. Lite jobbigt bara. Hur som helst vill jag bara lägga upp ett litet inlägg innan jag ska surfa iväg till youtube. Mitt nya hem!!
Puss :3

coolast bakrundbilden ju!!

Kommentarer

Postat av: Okänd

Publicerad 2012-02-02 18:28:20

Om du gillar tmm som jag gör så gå in på www.tumblr.com eller www.gifsoup.com, och sök på Tokyo mew mew/mew mew power och hitta jättemånga bra rörliga bilder som du kan göra många bra musikvideor med om du har lagt in någon skiva i datorn! Obs, detta är inget jag lurar dig med! Det e gratis! ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela