Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Borde finnas

Publicerad 2012-01-30 15:15:04 i Vardag

I skolan idag så va det en tej som hade värsta braiga appen på sin mobil. Man kunnde lära sig japanksa! Vem vill inte det liksom!! Sååå jag frågade henne vad den hette för jag skulle kolla om den fanns på datorn men och det gjorde den men man måste ladda ner den först. Och jag vet inte om det kostar pengar. I det här läget känner man sig lite utanför. Jag har nämligen ingen smartphone. :( Hur som helst hade jag tänkt fråga om någon av er vet någon bra sajt där man kan lära sig japanska. Alltså alfabetet, utal och lite sånt där. Skulle vara väldigt tacksam om ni komentera en liten länk eller något. ^^ Nu ska jag fortsätta dricka min smooothiee! See ya later nya!
4 besökare idag!
Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela