Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

förberedelser för morgondagen

Publicerad 2012-02-09 20:49:15 i Vardag

Min pappa kom just och pussade min panna.....
Jag och min mamma har spenderat ända sen jag kom hem från Mai med att förbereda mig för den argumenterande texten jag ska skriva imorgon.  JAg fattar inte riktigt hur våran lärare har tänkt att vi ska kunna göra det. Jag menar vi har inte jobbat något alls med argumenterande texter och så nu ska vi göra det i nationella provet! GAAH! Lite små galen här! Hur som helst tror jag det kommer gå ganska bra så länge vi får relativt lätta ämnen att skriva om. Wish me luck! :)
I ♥ u 2

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela