Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Typ världens svåraste fråga

Publicerad 2012-04-28 18:51:27 i Vardag

Jag har fått en fråga om vilken anime serie som är min favorit och jag vet verkligen inte svaret på den.Jag gillar typ alla serier jag ser. Så svaret blir då alla serier jag har sett. Yeey! Inte särskilt bra svar...
Om det där hade varit en matte fråga skulle jag typ svara: allt mellan 1 och 100 000000. Hehehehee.....
Jag har också fått en önskan om att jag ska lägga upp fler av mina teckningar. Så här får ni tre sycken :)
Våran skanner är inte spciellt bra så bilderna blev väldigt bleka när jag skannade in dom till datorn. Men om man tänker bort att dom är lite för ljusa så tycker jag att dom är ganska bra. Vad tycker ni?

Kommentarer

Postat av: Alice - Bilderbyalice

Publicerad 2012-04-29 10:46:14

sv: vad roligt, hur många unika besökare har du om dagen? :)

Postat av: Jolin

Publicerad 2012-04-29 10:55:08

Gu va söta!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela