Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

tur i oturen

Publicerad 2012-04-14 08:34:33 i Vardag

Jag vaknade tittade ut genom fönstret, och vad ser jag? Jo, världens största snöstorm! Och jag som trodde att jag skulle spela två mather idag blev ju såklart inte speciellt glad. Men sen när jag trodde att allt hopp var ute (ja, jag är över dramatisk) så skickade min tränare Jonas ett sms till min mamma och sa att faran var över. Vi skulle inte spela idag eller imorgon. Nu är jag glad! Men ändå inte för det är ju meningen att det ska vara vår!!

Kommentarer

Postat av: Mai

Publicerad 2012-04-14 09:39:31

Stackars, på Öland är de varmt och solen skiner..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela