Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

rubrik

Publicerad 2012-04-20 21:59:03 i Vardag

Jag är ledsen för den låga upptadteringen men det finns ju roligare saker än att sitta framför en skärm. :)
Idag har jag bland annat spelat frukt bingo och vunnit ihop en hel fruktsallad. Mums mums. Fast det vara inte så svårt för jag och min kompis spelade tillsammans men ändå. Det var lite kul för jag ooch min kompis var dom ända som inte skrek som gorillor när läraren (det var inte i skolan utan på mellanstadie värksamheten annars kallat melliz) hade sagt ett numer. Om du undrar vilka så frukter vi hade i våran fina fruktsallad så hade vi: äpple, kiwi, pasionsfrukt, vattenmelon, en annan slags melon och vindruvor. Jag måste säga att det inte var det lättaste att skala den där andra melonen. Hur som helst så tänkte jag bara säga att jag har hittat en sida med en massa söta kläder och smycken. Här är en länk. NU ska jag jobba på den nya designen. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela