Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Redo för slumber party!

Publicerad 2012-04-06 12:31:04 i Vardag

Nu ska jag snart ge mig av till min kompis Eva där jag ska sova över med Holly. Det var meningen att en annan vän, Tova, också skulle följa med men hon skulle åka till sitt landställe. :(
Men det ska nog bli kul även utan henne. Vi skulle ha sovit uta på hennes balkong i ett tält men det funka inte riktigt så vi ska sova i hennes rum istället. Nu kom mamma och förstörde min fina känsla genom att säga att jag ska städa mitt rum. Men det är som att säga att jag ska göra en soptipp glänsande fin på en dag. Omöjligt alltså. Jag vet inte om jag kommer kunna blogga när jag är hos Eva så för säkerhets skull så hoppas jag att ni får en super duper bra dag! För mig ser det ganska lovande ut faktiskt.
plötsligt kom jag o tänka på mupparna...
Puss på er
^3^

Kommentarer

Postat av: joanna-livet med aspergers syndrom

Publicerad 2012-04-06 14:25:05

Hej! tänkte bara tipsa om att jag just nu kör en helgems blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-700 unika läsare/dag har även andra tävlingar med fina priser så passa på att gå in och anmäl dig:) vill du inte ha sådana här komentarer så ber jag om ursäkt och hoppas får en bra påskhelg:)

Postat av: Annika

Publicerad 2012-04-06 22:16:25

Fin blogg :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela