Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Råkade just nocka en kruka med en tofs.... O_O

Publicerad 2012-04-09 18:12:41 i Vardag

Är jag den ända som skulle kunna göra nästan vad som helst för att lära mig japanska? Eller inte riktigt vad som helst men ni fattar vad jag menar. Hoppas jag O.o.....
JAg har just kommit hem från heron city där jag såg hungerspelen för andra gången. För er som inte har sett den så kan jag säga att den är jätte bra. Men den är nog bättre om man inte har läst boken. Fast om man inte har läst boken så förstår man inte lika mycket... Gör som ni vill med boken så går det nog bra!
Apropå ingeting; Vet någon av er någon bra sida här på fina internet man kan lära sig japanska från grunden?
I sånna fall så skulle jag vara glad om du kunnde kommentera en liten länk.
Hajduu! ♥

Kommentarer

Postat av: liv

Publicerad 2012-04-09 19:14:14

Hej, hej jag tycker att din blogg är jätte bra.

Kan du skriva på bloggen hur många avsnitt du har sätt? Jag vill veta det och hur många det finns?

Jag gillar också den anime och du har inte tipsat om några andra (vad jag vet) så det skulle vara roligt att få fler tips på vad man kan se, jag gillar att titta på manga serier.Och gillar den humorn dom har i den! kramis kramis från Mig (jag tror du vet vem jag är)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela