Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Kortis

Publicerad 2012-04-22 11:38:11 i Vardag

Det hä blir ett kort litet inlägg för när som helst kommer min syster säga att hon måste ha datorn för skolarbeta och jag måste gå ner till skolan. Min klass har en loppis där jag jag måste ju såklart hjälpa till lite. Tidigare idag spelade jag en match med 00 vi vann med 4-0. Mycket trevligt. Jah hoppas att ni har det bra.
PS.
jag fick en fråga om hur jag visst det där med all bran och svaret är att jag själv har råkat ut för det.
Inte kul kan jag bara säga.

Kommentarer

Postat av: liv

Publicerad 2012-04-22 20:19:32

okej nu fattar jag varför! hihih stackars dig jag ska aldrig äta all bran två dagar i rad!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela