Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Hungerspelen! Igen... xD

Publicerad 2012-04-09 13:40:00 i Vardag

Nu ska snart min familj åka till heron city och se hungerspelen igen. Nu har nämligen både mamma och pappa läst den första och andra boken. Men inte den sista. Den har varit spårlöst försvunnen att tag nu. :(
Den svenska är ocså borta, (vi har dom på både svenska och engelska) men den tror jag är hos min kompis.
Jag hade tänkt svara en liten kommentar jag fick igår. Det var nämligen en tjej som vile att jag skulle lägga upp en av mina teckningar. Så bär får ni en lite halft misslyckad teckning av Hatsune Miku:
Jag vet att håter är lite för kort och så men
är den något som tha real thing?


PS.
jag gjorde den för ganska länge sen. Inte så långt efter jag upptäckt miku.

Kommentarer

Postat av: Jolin

Publicerad 2012-04-10 18:35:04

Nääee, vad söt bild! :D

Postat av: Jolin

Publicerad 2012-04-10 18:36:35

Hahaha, det var nog jag, Johanna! Som bara glömt att fylla i namn adress osv! u

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela