Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

fredag kväll

Publicerad 2012-04-27 21:04:06 i Vardag

Nu har just min kompis gått hem och jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Min syster åluggar och båda mamma och pappa sitter vid teven och kollar på något jätte konstigt. Så jag antar att jag bara kommer att sitta här vid datorn och lyssna på mucik som jag inte vill lyssn på. Eller lite av det vill jag lyssna på men min syster vill inte ha en massa japanska låtarnär hon pluggar så jag är liksom lite fast. Jag skulle ju kunna rita lite. Har inte gjort det något på hela veckan typ. Hehe. Jo, rita blir det. Om det blir bra kanske jag lägger  upp den. :)
Yeah!

Kommentarer

Postat av: sööt

Publicerad 2012-04-28 11:39:22

jag tycker verkligen att du ska lägga upp dina teckningar!Dom é säkert jätte coola!

ÄLSKAR DIN BLOGG! <3

Postat av: Alice - Bilderbyalice

Publicerad 2012-04-28 17:04:05

Hejhej, jag gör just nu massa länkbyten! (eller jag ska göra) om du är sugen på att länkbyta med mig så säg till http://bilderbyalice.se/2012/april/massa-lankbyten.html#comment (gör dock inte med alla)



fölåt om du inte gillar sånahär kommentarer!

Hoppas allt är bra?

Postat av: Sandra linn, alice och frida :)

Publicerad 2012-04-28 17:49:48

Vilken anime serie är din favo? ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela