Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

Detta har jag gjort idag:

Publicerad 2012-04-17 20:54:25 i Vardag

  1. haft sovmorgon till 9
  2. haft beeptest på idrottn
  3. varit med min kompis hos mig
  4. nästan kommit försent till träningen
  5. prungit ett tävling gerjsimoj grej
  6. haft riktig träning
  7. kommit hem
  8. skriver ett inlägg
Så där har ni en liten lista! Det här blev ett kanske tomt inlägg så jag ska berätta en lite intresant sak: en tjej i mitt lag svimmade när hon kommit över mållinien på sping saken.
Hon sa att hon kände sig lite yr och sen bara ramlade hon! Jag såg det inte själv men det är så alla säger att det gick till. Hon var as blek och efter ett tag kom det till och med en ambulans till henne. Lite små läskigt.
Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela