Mew Pudding

♥ Kon'nichiwa♥

10 värsta sätten att vakna på

Publicerad 2012-04-15 10:59:45 i Vardag

Nu när jag facktiskt har haft en väldigt jobbig väckning så tänkte jag göra en liten lista bara lite random.
(1 är värsta)
  1. Ramla ut ur sängen och slå huvudet i nattduksbordet
  2. Drömma att drunkar för att katten har bestämt sig för att det är skönt att ligga på ens huvud.
  3. Hela familjen skriker för att någon i familjen svimmat på toan
  4. Får världens rysning, överkroppen flyger upp och man slår huvudet i knäna
  5. få vatten över sig
  6. någon tänder lampan
  7. man blir av med täcket
  8. bli kittlad (stavning?)
  9. Ens inbyggde klocka säger att man är super försenad fasst det är en timme tills man ska gå upp
  10. Någon bäcker än
Jag har inte varit mde av en dom dom här 10 och en hände idag. Kan ni gissa vilka?
typ såräd ser jag ut när jag vaknar

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Hej och välkommen till min lilla blogg. Jag som skriver här är en anime och manga älskande tjej som gillar att rita och dansa. Jag går på fotboll (vilket är lite ologiskt efter som att jag gillar dans mer) och jag går i skolan (vilket inte alls är konstigt). I den här blogggen tipsar jag om bra anime och lite annat som jag kan kommas tänka på. ^^ Jag hoppas att du gillar och följer den här bloggen. ❤

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela